vesticin kabinet

ljubomora bez povratka.

Autor alapaca in u snovima mojim..kad zaspi stvarnost. - 12 Jan, 2007

Ej, ti..da, da..ma necu dugo..samo nesto bih da te pitam..Odakle ti pravo da se ponovo vratis u moj zivot? Odakle ti pravo da ponovo kucas na ona ista vrata, koja si davno za sobom zatvorio? Odakle ti pravo da se vratis na ono isto mesto, na kom je sve ono nase lepo zauvek slomljeno? Sta zelis od mene, zasto mi govoris sve ono sto  je trebalo davno izgovoriti? Sta zelis od mene da cujes…? Zasto se vracas..volis li mene ili ti je zao zbog uloge koju si izgubio u mom zivotu..?

 

Pusti me da zaboravim, pusti me da idem dalje, pusti me da krenem napred, bez tebe..bez tvoje sujete i ljubomore..pusti me, jer ja nemam snage da  te menjam, a nemam ni snage da se sa tim borim.Ja znam da volim, a ne znam da zavidim…zao mi je.

 

Samo cu vam svima reci samo jedno, nemojte nikada biti ljubomorni ni sujetni. To unistava ljubav.To boli tudja srca. Ljubomora je znak nepoverenja u drugu osobu i znak nesigurnosti u same sebe. Iz nje nikada nista lepo nije poteklo. Nemojte ubijati lepe stvari, kada moze uz samo malo vise razumevanja i tolerancije sve biti reseno.Posle nekih stvari nema povratka.

Kad smo kod toga, jednom sam procitala sledece:

…Postoji 5 stvari u životu  koje ne mogu da se vrate:
- kamen kada je bačen,
- reč koja je rečena,
- šansa koja je propuštena,
- vreme koje je prošlo,
- ljubav koja se ne bori…. 

…ja odlazim….shvati to… 

 

 


  1. dmc Dodaj komentar

    12 Jan 2007, 02:02

    HMm sve ostalo je manje vise subjektivno ;) pa i ne moze da se da neki prigodan komentar :) (bar ja ne mogu) .. jedino cu se sloziti sa komentarom (mislju) da Ljubomora i sujeta ne mogu biti prisutni u pravoj ljubavi. Ljubav ne treba da bude posesivna ili hranjena ljubomorom. Slazem se da je tu u pitanju samo nesigurnost partnera a pre svega nesigurnost u sebe. Ne kazem da se neko ko je verovao nije opekao, no u takvom slucaju kad tad to saznas. Naravno ne treba biti ni lakomislen, vec truditi se biti sto objektivniji i probas realno proceniti ko se nalazi preko puta tebe. E sto se tice ono nikad ne moze da se uradi ovo ili ono ;) Zavisi ... od tih 5 stvari moze bar 3 :) tako da ono ;) NIje neki komentar ali eto ;)

  2. vestica Dodaj komentar

    12 Jan 2007, 18:11

    Ma komentar je super...
    znam da je ovo bilo subjektivno jako.. ali eto bio je to moj mali dnevnik, potreba da zapisem koje slovo...
    Nisam ja sigurna da se neke stvari mogu vratiti, mogu da se poprave to je tacno, ali kada se nesto uradi, uradjeno je.
    poz:)

  3. dmc Dodaj komentar

    12 Jan 2007, 18:41

    Hmm zanimljivo.. sto se tice tog vracanja stvari naravno ako uradis nesto sto fizicki ne moze da se popravi u redu.. ali mi se cini da svaka stvar koja je prozivod ljudskog ponasanja ili emocija ispravljiva.. (osim naravno samara ili ne daj boze neke pesnice :( U stvari meni bi bilo granica neko nasilje.. laz, NEISKRENOST (najvise cenim iskrenost .. cak i kad boli do SUSTINE bica) .... Prevaru bih mozda i oprostio ne znam... znas ono svi smo gresni ... ako je ucinila samo zbog sex-a.. xmm ne znam .. opet kazem da idem da je razbijem i nju i njega.. cini mi se da bih bio posesivan iz onog mog prvog komentara ;) Kazem ti u poslednje vreme kapiram polako (ali sigurno) kako je svako ljudsko misljenje proizvod trenutnih okolnosti i nesto za sta se retko mogu uhvatiti... a najverovatnije cu se vrlo brzo pokajati ili uvideti kako je je pogled bio zaprljan ili emocijama ili necim drugim (CBETCKA 3ABEPA)...... Zbog toga kazem ono za popravljanje :) ALi naravno propusteno sve kroz apsolutnu iskrenost bez nekog prenemaganja i glume (ili foliranja) ..
    u to ime ziveli :)

  4. vestica Dodaj komentar

    13 Jan 2007, 01:20

    Da, naravno da se stvari mogu popraviti..pa ljudi smo imamo svi pravo na greske..ali sve to vazi tek onda kada priznamo nase greske i kada mso spremni da ih popravimo.Dok ne dodje do toga, sve je ovo smao prazna prica.
    Sto se tice prevare diga je to tem...ajd napisacu blog na tu temu ovih dana...pa mozemo da pricamo..Mada je to meni jedna vrsta lazi, a ja otprilike isto kao i ti...laz ne podnosim.
    jos jednom, stavri se mogu popraviti, ali samo onda kada ima volje za to.Moze nesto biti proizvod trenutnih okolnosti, ali sta onda kad se okolnosti promene?
    Ziveli :)

  5. vestica Dodaj komentar

    13 Jan 2007, 02:23

    Cujem ponekad d aljudi kazu kako ljubomora zapravo znaci da nekog volis..kao volis ga pa ti je stalo da ga ne izgubis i zato si ljubomoran...
    ljudi ponekad ne znaju da iskazu ljubav...

    U to ime, Djole Balasevic..
    I, više nego dovoljno godina kasnije, možda nečija, možda proseda, možda bez ikoga, ti ćeš ugledati belog leptira na jorgovanu, i širom otvoriti prozore mameći ga da ti sobu opraši polenom i prolećem. A ulicom će prolaziti mali Cigan sa violom, videćeš samo drozdovo pero na šeširu kako promiče za šimširom, i začućeš Neku Staru Dobru Nepoznatu Pesmu, koju prvi put slušaš, a godinama je znaš...
    I zaplakaćeš, istog časa...
    I najzad shvatiti kako sam te voleo

  6. dmc Dodaj komentar

    13 Jan 2007, 06:11

    Ja bas mislim da ljubomora NIKAKO ne moze biti dokaz ljubavi.. to je kao sto smo se slozili gore jednostavno nesigurnost u tu ljubav,,, ili nezrelo shvatanja ljubavi... ja bih dodao i onu moju o POSESIVNOSTI.... kapiram zasto kazu kada nekog stvarno volis, mozes da ga pustis.... zato sto tije stalno do NJEGA .. a ne samo DO SEBE>.. u principu mi ljubomora dodje nesto sebicno.. znaci MENI JE LEPO> i JA NE ZELIM TO DA IZGUBIM.. prava ljubav treba da ima u vidu i tebe samog..ali si nekako spreman da das vise drugome!!.... bar sam tako skapirao, no daleko od toga da je to sada neki aksiom za koji bih se u'vatio ;)

  7. vestica Dodaj komentar

    13 Jan 2007, 12:30

    mislim da bih se i ja apsolutno slozila sa ovim da je ljubomora nesto krajnje sebicno i svrstala bih je u grupu onih osobina...meni apsolutno nepoznatih, kao stu su zavist, laganje....
    a posesivnost, mozda je preterano ovo sto cu reci, ali meni je to vec bolest.
    mislim jako su odvratna iskustva kad posesivnost osetis na svojoj kozi.i zato mislim ovako.
    to bre ubija u pojam, sve u blizoj i dlajoj okolini, zaista.

  8. deliver Dodaj komentar

    18 Jan 2007, 22:23

    Ljubomora uništava mnogo!!!Velika istina ali...Uh ima ono ali...Moram postaviti nekoliko pitanja na koje ću se nadam se od autorke bloga, koja mi se uzgred veoma dopada po načinu razmišljanja i doživljaju sopstvenih oseta, dobiti odgovor: DA LI MISLIŠ DA LJUBOMORA NE TREBA POSTOJATI???DA LI MISLIŠ DA DELOM LJUBOMORA I NIJE ZNAK DA TI SE NEKO STVARNO DOPADA???DA LI MISLIŠ DA JE ONA STVARNO NEČIJI ZNAK NESIGURNOSTI U SEBE SAMOG???

  9. deliver Dodaj komentar

    18 Jan 2007, 22:37

    Moram sada izneti i svoje mišljenje-ipak ne mogu stvari ostaviti nedovršene. Treba postojati ljubomora ali treba sa sobom rasčistiti da li je to što te obuzima patološka neverica ili normalni sled događaja na nešto što tvoja čula doživljavaju kao stepen opasnosti. Svi mi koji smo ikada bili u vezi ili vezama bar jedanput smo pogledali neku devojku, devojke momka, zar ne?Ali ne pogledom prijateljstva već pogledom realne, ali pritajene i blage pohote. E sada, ako to partner primeti veoma je logično i NORMALNO da mu ne može goditi.Tu se nadam se slažemo. Ono o čemu se ovde govori u negativnom kontekstu je patološka ljubomora koja proističe ne iz nesigurnosti jer je nesigurnost, odnosno sigurnost u sebe, osobina koja se stiče od detinjstva. Patološka ljubomora osobe proističe iz njegove urođene osobenosti. Takva osoba će kad-tad pući i napraviti eksces na nekom drugom polju i to ti je najbolji pokazatelj njegove nestabilne psihe. Mnogo sam daleko otišao i zastaću za trenutak na pozitivnosti ljubomore. Mišljenja sam da ako ti se neko stvarno dopada normalno je da ti neće goditi neki gest koji je usmeren ka drugoj osobi.Jer, rekao bih, ako ti neko ništa ne znači onda nećeš ni primećivati okolinu oko te osobe. Da rezimiram:PATOLOŠKA LJUBOMORA I UMERENO-NORMALNA LJUBOMORA NIJE ISTO I NE TREBA IH SVRSTAVATI U ISTI KOŠ JER ĆE SE MNOGI ZAMISLITI DA LI SU ZDRAVOG RAZUMA.

  10. deliver Dodaj komentar

    18 Jan 2007, 22:49

    Ako upotrebiš isti pristip kao za ljubomoru i nazoveš je sebičlukom onda možeš i ljubav nazvati sebičlikom: Zar ne želiš da partner voli samo tebe i nijednu drugu? Zar ne želiš da partner posveti neko(česte su želje da to bude svo) svoje slobodno vreme tebi? Zar ne želiš da partner misli na tebe? DA TI NISI MOŽDA SEBIČNA KADA NEŠTO TRAŽIŠ ZA SEBE? Nisi,sve tvoje želje su sasvim normalne. Pogrešan ti je samo pristup ka pojmu ljubomore-postoje dve vrste i tako je treba i sagledavati.Kao i sve ostalo-iz više uglova da bi mogla doći do istine o nečemu pa i o sebi samoj!!! I MNOGO SI MI SIMPATIČNA IAKO JA TEBI, VERUJEM, SA SVOJIM KOMENTARIMA NIMALO NISAM. POZDRAV!!!!

  11. vestica Dodaj komentar

    19 Jan 2007, 20:43

    1.Da, apsolutno mislim da je ljubomora ne treba da postoji.
    2.Nije to nacin da nekom pokazes da ga volis.I da ti je stalo do njega.Ima dosta drugih nacina.
    Znas, ja ne volim koprivu, pa ne idem po sumi da je gazim, cak i kad je vidim ne gazim je, pa makar mi zaklanjala ljubicicu.
    3.Da, mislim da je ljubomora znamk nesigurnosti u samog sebe.
    U ljudskoj je prirodi da flertuje, i ja zaista ne mogu i necu da budem ravnodusna kad vidim lepog muskarca, samo zato sto ce to povrediti neciju sujetu.Jok. jok!!A i to ne znaci da cu ja odmah da legnem u krevet s anjim.
    Ali ako to nekom smeta, moze mu smetati smao ako je nesiguran, i jer misli da ne moze da zadovolji sve, pa ja trazim u drugome ono sto kofd njega nisam nasla!!
    Dakle, nesigurnost, i nista drugo.
    Ja kad sam sa momkom, znam da lime voli ili ne.I kad znam da me voli, moze da zeva gde hoce.

    Vidi,ja ovako mislim... ne postoji devojka koja je 'malo trudna'. Ili je trudna ili nije.Tako i nema ove ili one ljubomore.Nego postoji ljubomora, koju ja ne podnosim ni u naznakama.Ni u najavi.
    Jer ne dajem povoda za to.
    Nije zdravo da budes sa nekim u koga sumnjas, nije zdravo da se osecas tako zbog nekoga koga volis.

  12. vestica Dodaj komentar

    19 Jan 2007, 20:49

    E sad odgovor na tvoj treci komentar.
    Da, ljubomora jeste sebicna, jer se unistava nesto lepo...i neko zbog svoje nesigurnosti i povredjene sujete unistava ljubav.
    Ali pazi ja nikada ni od jednog svog momka nisam trazila da voli samo mene, naravno da voli samo mene kao devojku, to se podrazumeva, ali kad volis stavrno, i mozes da volis samo jednu osobu.Sve ostalo nije ljubav.
    To je flert, to je avantura, to je sex...ali nije ljubav.
    Ja bih se strasno nervirala kada bi meni neko posvecivao svo svoje vreme, i zapitala bih se sa kakvim se covekom ja to zabavljama kada ima toliko vremena za mene..znaci taj ne radi nista u zivotu ;)
    Pazi, ja ne funkcionisem tako, da mora da mi se da, da moram da imam..
    Nego, uzmem koliko mi je ponudjeno, ako sam zadovoljna idemo dalje, ako nisam, idem sama.
    Znas, ja prva polazim od toga, da ja nikada necu moci nekome da pruzim svu svoju ljubav..jer ja imam prijatelje, imam sestru, roditelje...i hiljadu drugih stavri koje obozavam, i kojih se ne odricem, i mislim da bi bilo sebicno da neko trazi od mene da ja vreme koje isplaniram za njih i koje hocu bas sanjima da provedem, da to vreme prebacim na tog nekog.
    I onda ja to nikada ne radim :)

    Elem, nisi mi nesimpatican, naprotiv...bas redovno citam sta pises.
    Pozdrav :)

  13. deliver Dodaj komentar

    21 Jan 2007, 16:53

    Uh, otišla si sasvim na pogrešnu stranu-porediš ljubav i vreme posvećeno sestri, bratu, porodici sa ljubavlju prema dečku. Nisam to hteo reći. Pričao sam o sasvim drugim stvarima. I dalje stojim da postoji dve vrste ljubomore, samo mislim da si ti naišla na najgoru varijantu tako da si sada skeptična prema svemu što je i u naznaku ljubomora. To nije dobro,jer preslikavaš prošlost na svaku svoju budućnost, ako se razumemo.

  14. vestica Dodaj komentar

    21 Jan 2007, 17:17

    ne...:)
    ja sam covek koji bas i iskljucivo gleda samo napred..sve ovo sto se desilo, razlog je ljubomora.
    nikada nisam mogla da je trpim.
    da mozda sam razmazena, mozda sam ja mamina i tatina princeza na zrnu graska, koja je rasla sa dve sestre i delila sve, i nikada nisam upoznala ni zavist ni ljubomoru.
    i mozda sve to ima veze sa tim, ali ljubomoru ne podnosim.nikako.

    i nisam poredila vreme koje posvecujem razlicitim ljudima, nego sam rekla da postoji vreme i da ga moras pravilno rasporediti, naravnoda svako ima svoje priritete i oni se po ovom pitanju mogu menjati i svakodnevno, ali poenta je da ako ima poverenja u partnera i sigurnosti u sebe, ljubomori nema mesta.nema odakle da se rodi, i nema gde da zivi :)

  15. dmc Dodaj komentar

    22 Jan 2007, 14:47

    Nema potrebe za ljubomorom... ako nisi bio u vezi bez ljubomore cinice ti se da je nemoguce!!!!....

  16. xxxlady Dodaj komentar

    04 Feb 2007, 03:02

    ljubomora u normalnim granicama kod nekih ljudi moze znaciti dokaz ljubavi.
    `pak kada ona predje granicu to je znak psuholoskog poremecaja koji (po meni)nikada ne moze izceznuti.
    Shto se tiche propubtenih sansi,pa mozda se ne mogu povratiti ali mogu se stvoriti uslovi za bolje,vece,znacajnije...

  17. AellyBam Dodaj komentar

    29 Nov 2021, 13:21

    Стоматология в Москве
    https://americandental.ru/
    Нам доверяют многие.Комплексный подход. Гарантия качества. Быстрое лечение. Услуги: Правильный прикус, Отбеливание, Восстановление зубов.
    americandental.ru

  18. AanaBam Dodaj komentar

    02 Dec 2021, 01:19

    Интернет магазин в России!
    https://bestledies.ru/
    Интернет магазин в России!Нам доверяют многие.Комплексный подход. Гарантия качества.
    https://bestledies.ru/ Мы ждем на нашем сайте Вас! Удачных покупок )

  19. AnnaBam Dodaj komentar

    02 Dec 2021, 11:50

    Стоматология в Москвe dentaquest.ru
    https://dentaquest.ru/
    Нам доверяют многие.Комплексный подход. Гарантия качества. Быстрое лечение. Услуги: Правильный прикус, Отбеливание, Восстановление зубов.
    Dentaquest.ru

Dodaj komentar
Dodaj komentar





Zapamti me